دوره آموزش زبان چینی به کودکان

چین طی سالهای اخیر، سریع‌ترین نرخ رشد اقتصادی جهان را به خود اختصاص داده و به غیر از حوزه تجارت و اقتصاد، توانسته دنیا را در حوزه‌های دیگری مانند تکنولوژی و نظامی نیز به چالش بکشد؛ به‌طوری که از این کشور به عنوان قدرت اول جهان در آینده‌ای نزدیک نام برده می‌شود. همچنین نسبت افرادی که در دنیا به زبان چینی صحبت میکنند یک به پنج است و این یعنی یک پنجم جمعیت کل دنیا به زبان چینی گویش میکنند. پس آموختن این زبان، امکان دسترسی به مشاغل و زمینه های رشد فراوانی را در سراسر دنیا مهیا می کند. کودکی، بهترین زمان برای “یادگیری با کیفیت” است.

گروه آموزشی زبان چینی میرزایی برآن است تا به همراه مدرسان متخصص و روانشناس تربیتی، با آموزش صحیح گویش ماندارین، سطح توانمندی کودکان را در زبان چینی به بالاترین سطح ممکن افزایش دهد.

در آموزش مقدماتی، کودکان هر ۴ مهارت شنیدن، خواندن، نوشتن و مکالمه کردن به زبان چینی را همزمان آغاز می کنند. آموزش این چهار مهارت مهم زبان چینی با بکارگیری منابع آموزشی و فلش کارتهای تخصصی به همراه کارتون ها، فایلهای صوتی و بازیهای آنلاین با کمک پاپت های عروسکی صورت می‌گیرد.

از آن جایی که پایه یادگیری در زبان چینی، تقلید دیداری و شنیداری است. تمرینهای دیداری برای او بسیار آسان و به شکل بازی است و کودک از طریق حافظه دیداری با تکرار و تمرین به نوشتار مسلط می شود. ذهن کودک بستری آماده برای دیدن، شنیدن، خواندن، نوشتن و نهایتاً ضبط کردن یک زبان جدید است. حال اینکه فراگیری زبان جدید برای بزرگسالان به دلیل مشغله های ذهنی بیشتر، بسیار زمانبر و دشوار می باشد.

این آموزش در زمان معین، با برنامه ای مدون، با کیفیتی بسیار بالا و همراه با مدرسان متخصص و متعهد انجام می شود. در طی دوره، کودکان توانمندی سطح بالایی را برای دستیابی به سطوح بالای زبان آموزی چینی تجربه می کنند و این گامی بزرگ برای برنامه ریزی آینده زندگی کودکانمان است.

گروه آموزشی زبان چینی میرزایی، در کنار مدرسان متخصص که دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد زبان چینی و همچنین آموزش دیده در دوره های روانشناسی کودک هستند ، تجربه زبان آموزی چینی را به ساده ترین حالت، لذت بخش ترین روش و در کوتاه ترین زمان مهیا می کند.

هدف ما تربیت نیروهای متخصص آینده است. کودکانی که پشتکار کافی و ذهنی آماده برای یادگیری داشته باشند بی شک از افراد موفق آموزش دیده اکادمی زبان چینی میرزایی خواهند بود و آینده ای بسیار روشنی را پیش رو خواهند داشت.

کودک

چینی زبانان کوچک ما

دوره آموزش زبان چینی کودکان

کارتون های آموزش زبان چینی