اهمیت یادگیری زبان خارجی در کودکی و تکامل رشد مغزی کودکان

بزرگ کردن کودکان دو زبانه یک مزیت بزرگ است. شگفت‌انگیزه که کودکان می‌توانند به زبان‌های مختلف ورود پیدا کنند و عقاید خود را به راحتی و با اطمینان بیان کنند. کودکان پیش دبستانی در سنین مناسب برای یادگیری زبان های جدید هستند. کودکان در این سنین ذهن انعطاف پذیرتری دارند که به آنها امکان می دهد چیزهای جدید را سریعتر و با درک عمیق تر یاد بگیرند. مغز آنها به معنای واقعی تشنه دریافت اطلاعات جدید است. به همین دلیل است که در آکادمی تخصصی زبان چینی میرزایی، ما این زبان را سرگرم کننده، هیجان انگیز، جذاب و مهمتر از همه قابل استفاده در موقعیت های واقعی زندگی تدریس می کنیم. در این مقاله به بررسی اهمیت یادگیری زبان چینی در سنین پایین و همچنین مزایای یادگیری این زبان میپردازیم.

اهمیت یادگیری زبان دوم در سنین کودکی

یک کودک برای یادگیری یک زبان جدید هرگز کوچک نیست. همانند سایر مهارتها، هر چه سن شما بالاتر می رود، یادگیری آن نیز سخت تر می شود. علاوه برایجاد اعتماد به نفس مضاعف در کودک، یادگیری زبان دوم برای رشد شناختی، رفتاری و اجتماعی او بسیار مهم است.

رشد مغز

یادگیری زبان دوم برای کودکان در مهدکودک یا پیش دبستانی مهم است زیرا به رشد مغز کودک کمک زیادی می کند. صحبت کردن به زبان چینی یک تمرین عالی برای مغز است و به لطف تحقیقات، می دانیم که زبان چینی برای عملکرد فعال به لوب تمپورال چپ و راست مغز نیاز دارد. این نه تنها کارایی مغز را بهبود می بخشد، بلکه توانایی انسان در انجام چند کاربه صورت همزمان را نیز افزایش می دهد. این پیشرفت درروند رشد شناختی، تأثیری ثانویه برعملکرد تحصیلی کودک دارد.

مزایای یادگیری زبان چینی

– علاوه یر موارد فوق، یادگیری زبان چینی یک پل ارتباطی خاص برای برقراری ارتباط با حداقل دو میلیارد نفردر سراسر جهان محسوب میشود؛ این بدان معناست که دانستن این زبان نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا کاربردی است و باعث افزایش چشم انداز شغلی فرزند شما می شود.

– توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان باعث می شود که فرد نسبت به سایرین پیشنهادات شغلی بهتر و بیشتری دریافت کند.

 – کودکان دوزبانه چشم انداز بهتری برای فرصت های تحصیلی بین المللی خواهند داشت.

– یادگیری زبان چینی همچنین سفر به کشورهای متعدد بویژه چین، تایلند، مالزی، سنگاپور، مغولستان و بسیاری از کشورهای دیگر مانند آمریکا و کانادا که میزبان آمار بالای جمعیت چینی ها هستند را تسهیل می کند.

یادگیری زبان چینی در آکادمی زبان چینی میرزایی

اکنون که تصمیم به سرمایه گذاری برای آینده فرزندانتان گرفته اید، نگرانی بعدی شما این است که با توجه به عدم شناخت کافی ازویژگی های این زبان و نادر بودن مراکز تخصصی آموزش زبان چینی، فرزندتان چگونه و در کجا می تواند از آموزشی با کیفیتی برخوردار شود؟

کلاس آنلاین آموزش زبان چینی 2

آکادمی زبان چینی میرزایی، با تیمی گزینش شده از مدرسان کارآمد ومتخصص (با تلفظ های استاندارد و تربیت شده در دوره های روانشناسی رفتاری کودک و نوجوان) زیر نظر دکتر رضا میرزایی با تکیه بر ۲۳ سال تجربه موفق در امر یادگیری و آموزش زبان چینی، مسئولیت آموزش کامل و غنی کودک شما را برعهده میگیرد.

همزمان با پیشرفت گام به گام، زبان آموزان ما در حالی که به مرحله بعدی سفرپرلذت آموزشی خود می‌روند، به توانمندی قوی در زبان چینی مجهز می شوند.

 

  • ۰
۱ ۱ رای
رأی دهی به مقاله
guest
۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments