معرفی بسته مقدماتی ۱ از سطح مبتدی

初级一

مجموعه آموزش گام به گام زبان چینی از مقدماتی تا پیشرفته برای فارسی زبانان دنیا

مهمترین، حساس ترین و تخصصی ترین قسمت آموزش زبان چینی هم برای چینی زبانها و هم برای غیر چینی زبانها، 入门 یعنی شروع زبان چینی است. زبان چینی با همه زبانهای دیگر دنیا متفاوت است در نتیجه آموزش آن هم تکنیکهای خاص خود را دارد و صرف دانستن زبان چینی نمی توان آنرا آموزش داد. این که یک شخص چینی، چون زبان مادریش چینی است و یا اینکه یک خارجی چون زبان چینی خوانده است نمی تواند این زبان را آموزش دهد. بنابراین همواره به این موضوع توجه داشته باشید “شروع آموزش زبان چینی از پایه با یک فرد غیر متخصص یعنی کسی که رشته او آموزش زبان چینی نیست و دوره های عملی تدریس را در دانشگاه نگذرانده است خواه چینی باشد خواه خارجی اشتباه بزرگی است که تاثیر آن الی الابد در زبان چینی شما سایه خواهد افکند. ” شاید شما دانش عالی در زبان چینی یا رشته های دیگر داشته باشید ولی زمانی که شروع به صحبت می کنید واکنشهای منفی نسبت به نوع گویش غیر استانداردتان شروع شده و اعتماد به نفس شما را به زیر خواهد کشید و باعث کم رنگ شدن ارزش علمیتان خواهد شد. نکته دیگری که در مورد انتخاب یک فرد چینی برای آموزش زبان چینی باید بدان توجه کنید آنست که کشور چین از نظر گویش به دو منطقه بزرگ زبانی تقسیم می شود. منطقه شمال چین و منطقه جنوب چین. منطقه شمال چین زبان چینی را با تلفظ استانداری صحبت می کنند که شهر پکن و گویش پکنی استاندارد به عنوان بهترین نوع تلفظ در نظر گرفته شده است. اما منطقه جنوب چین تلفظ استاندارد نداشته و در اصطلاح با لهجه این زبان را صحبت می کنند. در نتیجه کاملا مشخص است که یک فرد جنوبی نمی تواند زبان چینی را به شما آموزش دهد.

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد و رشته تحصیلیم یعنی آموزش زبان چینی به غیر چینی زبانها و تجربیاتی که در طول سالها تدریس در دانشگاه و دوره های آزاد آموزش زبان چینی بدست آورده بودم، تصمیم گرفتم تا مجموعه ای کامل با بالاترین استاندارد بصورت ویدئو ساخته و در اختیار فارسی زبانان دنیا قرار دهم. از آنجاییکه می خواستم این مجموعه در نوع خود بی نظیر باشد به مدت یک سال و نیم به تحقیق و بررسی پرداخته تا کاری جدید و بدون کپی کردن از هر آنچه در این زمینه ساخته شده بود ارائه گردد. بعد از پایان تحقیق و بررسی و تنظیم سیلابس آموزشی، در گام اول به سراغ دوره مقدماتی رفتیم.

همانطور که در ابتدا اشاره کردم دوره مقدماتی از مهمترین و حساس ترین دوره آموزش زبان چینی به خارجی زبانهاست که می تواند نشان دهنده تجربه و مهارت و دانش یک استاد زبان چینی باشد. ۶ ماه هر آنچه در طول آموختن و آموزش زبان چینی از سال ۱۳۷۶ در ایران و چین داشتم در ۱۸ جلسه ویدئویی به مدت ۱۳.۵ ساعت با تمام عشق در اختیار شما عزیزان قرار دادم. به جرات می توانم بگویم که بی نظیر ترین و کامل ترین مباجث آموزشی از صفر تا صد در این دوره قرار داده شده و شما بدون نیاز به هیچ منبع آموزشی دیگر، به راحتی می توانید زبان چینی را بیاموزید.

برای اثبات این موضوع می توانید تمام منابع آموزشی ویدئویی را در اینترنت بررسی کنید و اگر بر خلاف گفته من ثابت گردید می توانید تمام دوره های مجموعه آموزش گام به گام زبان چینی از مقدماتی تا پیشرفته برای فارسی زبانان دنیا را به صورت رایگان از فروشگاه سایت ما دریافت نمایید.

با دوره مقدماتی ۱ و سایر دوره ها می توانید زبان چینی را به خانه خود آورده و بدون صرف هزینه های اضافی، در آرامش کامل و با روشی کاملا استاندارد و با زبانی ساده در کمترین زمان ممکن زبان چینی را فرا گیرید و از این زبان در هر زمینه ای که هدف خویش قرار داده اید بیشترین استفاده را نموده و در رشد و تعالی خود گامهای بلندی بردارید. در شروع آموزش زبان چینی به مدت ۲۶ سال است که این جمله را تکرار می کنم: تمام هویت، اعتبار و دانش زبان چینی شما مساوی است با دوره مقدماتی ۱“.

  • ۳۴۳
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
guest
۰ نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments